Zajęcia

Zapraszamy do zapoznania się z rozkładem zajęć w naszym klubie.

Rozkład zajęć:

 PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobota
10:30 - - - - - -
17.00 - - - - - -
18.00 ZDROWY KRęGOSłUP
Joanna Grondys
SHAPE
Roksana Teler
SPINNING
Joanna Grondys
BODY BALL
Roksana Teler
SPINNING
Joanna Grondys
-
19.00 SPINNING
Tomasz Stasiorczyk
BODY BALL
Roksana Teler
SPINNING/BRZUCH
Tomasz Stasiorczyk
TRENING OBWODOWY
Roksana Teler
STEP
Tomasz Stasiorczyk
-
20.00 TBC
Tomasz Stasiorczyk
- SHAPE
Tomasz Stasiorczyk
- - -

Opisy zajęć fitness

BPPU

Brzuch, pośladki, plecy, uda - trening wzmacniająco-kształtujący, zapewni płaski brzuch, jędrne pośladki, mocne plecy i smukłe uda. Przeznaczony dla osób średniozaawansowanych i początkujących.

SHAPE

Trening wzmacniający i delikatnie rzeźbiący mięśnie całego ciała o średniej intensywności oraz trudności ćwiczeń z wykorzystaniem ciężarków i stepów. Przeznaczony dla osób średniozaawansowanych, modeluje ciało i delikatnie podkreśla mięśnie.

SPINNING

Spinning - rytmiczna jazda na rowerze stacjonarnym przy muzyce pod dyktando instruktora. Trener narzuca tempo jazdy, obciążenia czy pozycje na rowerze. To forma ruchu bezpieczna a zarazem bardzo intensywna. Stanowi rozwiązanie dla tych, którzy nie radzą sobie z utrzymaniem rytmu oraz zapamiętaniem układów choreograficznych w różnych odmianach aerobiku.

STEP

Zestaw ćwiczeń z wykorzystywaniem muzyki, z użyciem stepu (stopnia) o różnej wysokości.

TBC

TBC (Total Body Conditioning) - zestaw ćwiczeń w rytm szybkiej muzyki służący rzeźbieniu całego ciała, pozwalający też na poprawę koordynacji ruchowej i kondycji organizmu.

TRENING OBWODOWY

Trening angażujący  do pracy wszystkie podstawowe partie mięśniowe (klatka, plecy, barki, biceps, triceps, brzuch, nogi). Ćwiczenia te modelują sylwetkę, wzmacniają wytrzymałość i pozwalają stracić zbędne kilogramy.

Powrót do strony głównej